ApriliaTech

ŠPATNÁ KOUPĚ APRILIE RS


Jelikož je to velice složitý problém pro člověka, který jezdil pořádně jen na pinckovi, tak jsem pročetl snad všechny stránky o aprilii a o koupi motorky. Stejně nejlepší stránka je tato (tohle není reklama tohle je fakt). Denně jsem proseděl hodiny na počítači prohlížením a podáváním inzerátů… Prostě škola mě vůbec nezajímala. Jednoho dne jsem našel ve škole na internetu Aprilii RS 125 ročník výroby 1999 za 47 500 Kč, najeto 12 500 km.. To snad není možné…bylo to podezřelé.. Ten den jsem tam ještě volal.. Samozřejmě jsem chtěl mít motorku v co nejlepším stavu, protože jako začátečník se v tom nebudu hned vrtat. Ten chlápek byl ze Znojma, tak proč ne… Pořád jsem mu volal (asi 3x za den), jestli je všechno v pořádku a ták.. no den před tím než jsem přemluvil otce a mělo se už pro ní jet tak jsem se dozvěděl že na ní ještě nemá vyřízené české papíry.. Ale v inzerátu bylo český TP, rychlé jednání!! Tak když už jsem byl domluvený s otcem tak jsme teda jeli, že se na ní podíváme a on nám ji potom doveze s hotovýma papírama… Jelo se. Když jsme přijeli byl jsem na první pohled okouzlen hrozně. Za ty prachy…. Vypadala pěkně. Když už jsem se na ní svezl po 10 minutách hustého dýmu, tak jsem byl ještě více nadšen. Jen jsem zpozoroval nějaké pukání nebo klepání. Jo a zadní blatník chyběl, dal mi hned nějaký karbonový a byl jsem spokojený. Teda domluvili jsme se na tom že mi ji přiveze a že na tom nechá ještě vyměnit ložiska za 1500 i s prácí.. No když jsem přijel domů a začal bádat na internetu – podle čísla VIN to je rok 97 tam tvrdil 99, pak jsem zjistil že výměna ložisek stojí přibližně asi 2500 a to jen za materiál, začalo tady něco neklapat.. Ale zaplatil už jsem nějakou zálohu.. Po asi dvoutýdenním neustálém volání tomu chlápkovi mi ji přivezl ale pořád neměl papíry od toho a že mi je pošle.. Ložiska byly vyměněné ale zvuk jsem tam jakoby pořád slyšel (asi jen pocit). Blatník taky přivezl ale později jsem přišel na to že tam vlastně ani nemá za co držet protože je už trochu opotřebený. Ještě mi říkal že byl vyměněný olej. Za hodinu jak odjel a mi to chcíplo 2 km od baráku tak jsem málem umřel, naštěstí jsem byl dost rozjetý a ještě trochu z kopečka. záhada vyřešena nefungovalo čidlo nádrže a došel benzín..Po částečném rozebrání ,výměně náplní (převodový olej jsem neměnil) a dodělání menších závad (čidlo a pár chybějících šroubků) jsem byl konečně spokojený než se mi strhl závit na páčce spojky (držel na posledních 2 závitech). To už jsem byl jako že dost nas*raný!! a když jsem otevřel víko a vyteklo mi 2 deci černého hnusu tak kdybych toho chlapa potkal tak ho nakopu. Páčka po 2 týdením čekání že mi ji pošle po domácku spravena a jezdilo se tak dlouho než jsem zadřel ty slavné vyměněné ložiska za 1500! Teď když mám sezonu v pr*deli a motor mi rozpůlený leží na stole s rozsypanýma ložiskama ZKL za 53 korun vč. DPH a to se štěstím že mi neodešli žádné jiné díly důsledkem poctivého tlačení asi 8 km, radím všem nešetřete na motorce!! Ona vám to vrátí! Plno dalších drobných vad jako je prasklá nádrž pod sedlem ani neuvádím..

Chtěl jsem tímto zdlouhavým a nudným příběhem udělat reklamu člověkovi ze znojma a varovat všechny před takovýma to lidma (a je jich víc). Tento příběh je napsán velice (velice) stručně kdyby chtěl někdo více rád mu pošlu pár dalších podrobností.V téhle chvíli mám dostatečně zkušeností a rád komukoliv poradím třeba na ICQ. Tímto článkem bych taky chtěl poděkovat Hojkmanovi za trpělivost a spoustu rad po ICQ.

RadekSoft

radeksoft@email.cz

ICQ: 293-741-938