ApriliaTech

OPRAVA AF1 SINTESI


Musím Vás sblížit s celým příběhem. Jako malý kluk, když mi ještě bylo 13 sem tátu překecal na koupi mé první motorky Simson S51E. Čas tak ubíhal a náhle mi bylo 17 let a simson se už jevil jako silně nedostačující motorka, tak jsem si sehnal brigádu a makal celý měsíc na pile jak ten hňup (ještě dodnes mě nedali prachy, protože zkrachovali). Táta viděl jak se tam dřu na novou motku a tak mě povolil koupit novou motorku. Byl jsem online každý den a třeba 4 hodiny sem si prohlížel online inzeráty, měl jsem jasnou volbu a tou byla Aprilia AF1 buď Futura nebo Sintesi.

Jednoho dne sem narazil na opravdu krásnou AF1 a ukázal ji tátovi, bohužel byla až v Praze a tak táta chvíli otálel, ale nakonec jsem ho překecal a vyrazili jsme ( pasáž o koupi atd. přeskočím). Koupil jsem ji 13.8.05 a jezdil skoro každý den o prázdninách, i jak začala škola. Bohužel se stalo to co jsem tak brzo nečekal, vyrazil jsem koupit chladící kapalinu do obchodu a zhruba 2km před cílem sem ucítěl jak motorka najednou ztratila výkon na 7000 a šla pomalu dolů až se motor vypnul úplně. Říkám si co se stalo, co to jen může být. Benzín tam byl, svíčka jiskru házela, pojistky byly OK, tak jsem se vrhl do tlačení a dal jsem to známému do servisu. Ten mi řekl, že se mě na to mrkne a po víkendu ať se zastavím. Po s nervozitou prožitém víkendu jsem se tam v pondělí po škole stavil a řekl mi, že se mi rozpadla ojnice a kousky se rozletěly po celém motoru a zasáhly docela nový píst, který tam stihl dát ještě předchozí majitel. Škody zněly takto : nová ojnice, pístní sada, gufera a ložiska na kliku. Jelikož mi ještě můj simson strašil v garáži, rozhodl jsem se ho prodat za cenu, kterou si určitě nezasloužil, ale musel do světa a já potřeboval peníze…cena byla 8500 a ozvalo se me snad přes 20 zájemců z různého koutu ČR,ale nakonec jsme prodal simsona do Karviné. Pomalu ale jistě sem začal pokukovat po netu na nové díly, ceny byly všelijaké a chovaní firem ke mně taktéž. Nebudu tady zveřejňovat ty dotyčné, ale budu se jim asi zřejmě v příštích nákupech vyhýbat. Nicméně sem nakoupil opravdu dobře a sem šťastný, že dne 23.11.05 mi došel poslední díl, který bylo potřeba vyměnit.

OBJEDNÁVÁNÍ ND, KONTAKTY A CENY

Pístní sada Wiseco (průměr 53,95)
Cena: 2950,- s DPH

Ojniční sada NuovaMazzuchelli
Cena: 2600,- s DPH

Ložiska na kliku, 2 kusy, SKF 6206 TN3 / C4
Cena: 680,- s DPH

Těsnící gufero,1 kus
Cena: 13,- s DPH

Po docela dlouhém rozvažovaní kterou pístní sadu koupit jsem byl přesvědčen lidmi, kteří tomu opravdu rozumí pro Wiseco. Na internetu mi byla doporučena stránka s nabídkou kovaných pístů Wiseco a byl jsem obeznámen s cenou.

Po nezdaru objednat u této firmy i ojniční sadu, jsem se však musel poptat Apriliamanů, kterou by mi doporučili. Hledal jsem kvalitu za slušnou cenu. Volal jsem i do A- Spiritu ( hlavní dovozce Aprilií u nás a poskytovatel originálních ND ), kde mi hodnotu jimi dovážené ojnice vyčíslili na 7000,- s DPH , z čehož jsem málem upadl a v duchu si říkal jesli sem se opravdu dovolal správně. Nakonec mi mým velmi dobrým kamarádem byla doporučena firma Paolo a jejich ceník.

Posledním kouskem puzzle se tak stalo objednání ložisek na kliku a těsnících gufer. Na internetu jsem své choutky tyto věci objednat neukojil a tak sem se zeptal otce, kde mám ty zatracené mršky koupit. S překvapením mi otec rychle a bez jakéhokoliv patlání doporučil firmu DS ložiska s.r.o sídlem v Kopřivnice ( pozn. Od mého baráku asi 1km, sem blbec holt když ani nevím, že u nás máme takový obchod ) . Po radě otce jsem ještě ten den nasedl na kolo a upaloval objednat ložiska a gufero. Byly mi doporučeny ložiska pod označením SKF 6206, které jsou asi opravdu kvalita sama, protože toto označení jsem slyšel hodněkrát z úst různých mechaniků a týpků zažraných silně do strojů Aprilia 125ccm.

Pístní sada Wiseco (průměr 53,95)
Cena: 2950,- s DPH

Po docela dlouhém rozvažovaní kterou pístní sadu koupit jsem byl přesvědčen lidmi, kteří tomu opravdu rozumí pro Wiseco. Na internetu mi byla doporučena stránka s nabídkou kovaných pístů Wiseco a byl jsem obeznámen s cenou.

Ojniční sada NuovaMazzuchelli
Cena: 2600,- s DPH

Po nezdaru objednat u této firmy i ojniční sadu, jsem se však musel poptat Apriliamanů, kterou by mi doporučili. Hledal jsem kvalitu za slušnou cenu. Volal jsem i do A- Spiritu ( hlavní dovozce Aprilií u nás a poskytovatel originálních ND ), kde mi hodnotu jimi dovážené ojnice vyčíslili na 7000,- s DPH , z čehož jsem málem upadl a v duchu si říkal jesli sem se opravdu dovolal správně. Nakonec mi mým velmi dobrým kamarádem byla doporučena firma Paolo a jejich ceník.

Ložiska na kliku, 2 kusy, SKF 6206 TN3 / C4
Cena: 680,- s DPH

Těsnící gufero,1 kus
Cena: 13,- s DPH

Posledním kouskem puzzle se tak stalo objednání ložisek na kliku a těsnících gufer. Na internetu jsem své choutky tyto věci objednat neukojil a tak sem se zeptal otce, kde mám ty zatracené mršky koupit. S překvapením mi otec rychle a bez jakéhokoliv patlání doporučil firmu DS ložiska s.r.o sídlem v Kopřivnice ( pozn. Od mého baráku asi 1km, sem blbec holt když ani nevím, že u nás máme takový obchod ) . Po radě otce jsem ještě ten den nasedl na kolo a upaloval objednat ložiska a gufero. Byly mi doporučeny ložiska pod označením SKF 6206, které jsou asi opravdu kvalita sama, protože toto označení jsem slyšel hodněkrát z úst různých mechaniků a týpků zažraných silně do strojů Aprilia 125ccm.

Se sháněním ND jsem začal zhruba začátkem října, dnes je 23.11 takže nic pěkného a nedoporučuji toto nikomu, říjen a jak bylo babí léto jsem si už nezajezdil a už ani si to asi nezajedu, protože je u nás v listopadu, opakuji v listopadu minimálně 20cm sněhu. Na jaro na to sednu a pěkně si to zajedu… pokud bude zase nějaká volná chvíle tak bych napsal něco i o zajíždění mého stroje.

Zde jsem Vám uvedl firmy s kterými jsem byl na 100% spokojený, jak s jejich jednáním, tak rozvozem objednaných dílů. Tyto odkazy prosím neberte jako reklamu, ale jen jako pomoc pro lidi, kterým se nedej bože stane něco podobného jako mi.